Новини


We, teachers, bring up a fully developed personality. But we, ourselves, should be example for the students to follow. We should develop our teaching skills. One of the ways is participation in professional competitions. Today I am taking part in a teachers' contest “Учитель року-2016”. I expect to attain new knowledge and to experience new unforgettable emotions.

I wish success to all my colleagues.     


Конкурс  "Учитель року-2016" проводиться у таких номінаціх: "Англійська мова", "Математика", "Історія", "Захист Вітчизни". Додаткова інформація ТУТ






ЗНО з англійської мови: особливості тесту 2016 року

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у 2016 році складається з трьох частин: читання, використання мови, письмо.
У тесті ЗНО з англійської мови будуть використані завдання чотирьох форм: завдання на встановлення відповідності, завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на заповнення пропусків у тексті та завдання з розгорнутою відповіддю.
Загальна кількість завдань тесту – 43, останнє завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації.
На виконання всіх завдань тесту ЗНО з англійської мови учасникам буде відведено 120 хвилин.
Завдання на встановлення відповідності - у завданнях учасникам буде запропоновано підібрати заголовки до текстів/частин текстів із поданих варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт встановив правильну відповідність і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.
Тест містить 11 завдань цієї форми (від №1 до №5 та від №11 до №16), виконання яких буде оцінено в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді не надано.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
До тесту включено 5 завдань з вибором однієї правильної відповіді (від №6 до №10), що оцінюються в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
Завдання на заповнення пропусків у тексті - у завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/словами із наведених варіантів. Завдання вважається виконаним, якщо учасник тестування обрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.
Тест містить 26 завдань цієї форми (від №17 до №42), що оцінюватимуться в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
Завдання з розгорнутою відповіддю - завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації. Це завдання оцінюється від 0 до 14 тестових балів за спеціальними критеріями.
Критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю:
а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації)
  • а1 – перша умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а2 – друга умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а3 – третя умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
b. Структура тексту та зв’язність
  • b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті): 0, 1 або 2 тестових бали.
  • b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист (особистий, діловий), оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 тестових бали.
c. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 тестових бали.
d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 тестових бали.
Увага!
  • 1. Якщо абітурієнт отримує оцінку 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 2. Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 3. Якщо абітурієнт не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 4. У відповідності з Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов обсяг письмового висловлювання має складати не менш ніж 100 слів.
Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання тесту з англійської мови – 56 балів.
Зміст тесту ЗНО з англійської мови визначений на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови, що містить вимоги щодо практичного володіння читанням, лексичним та граматичним матеріалом, а також письмом.
Радимо учасникам тестування з англійської мови ознайомитися з наступними матеріалами:

Учні отримають комплект для ДПА з іноземної

У Міністерстві освіти і науки відбулась нарада методистів іноземних мов інститутів післядипломної педагогічної освіти, у ході якої було обговорено питання проведеннядержавної підсумкової атестації з іноземних мов у 2015/2016 навчальному році.

За словами головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Оксана Коваленко, цей навчальний рік є перехідним.

Зокрема, Міністерством освіти і науки прийнято рішення, що ДПА з іноземної мови відбудеться у загальноосвітніх навчальних закладах на базі програми розробленою МОН для ЗНО яке буде проводитись у 2017 році.

Окрім того, завдання ДПА для всіх учнів 11 класу складатимуться з окремого зошита для учня, а також окремого бланка відповідей. Завдання з усіх іноземних мов будуть однаковими.

«Ми звернулися до «Go-Global» для того, щоб кожна дитина змогла отримати безкоштовно комплект для проходження державної підсумкової атестації з іноземної мови. Кожна школа також безкоштовно отримає комплект матеріалів», - зазначила головний спеціаліст МОН.

Під час наради було презентовано проект «Go-Global». Проект запроваджений разом з Британською Радою в Україні для професійної підготовки учителів.

 мета 12-річної школи - зменшення навантаження

Законопроект «Про освіту» визначає запровадження 12-річної школи та містить механізм її реалізації. Про це повідомив міністр освіти і науки Сергій Квіт на розширеному засіданні Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти.

Згідно з пунктом 3 прикінцевих та перехідних положень проекту закону, навчання учнів за програмами 12-річної повної загальної середньої освіти розпочнеться: для початкової освіти - 1 вересня 2018 року, для базової середньої освіти - з першого вересня 2022 року, для профільної середньої освіти - з першого вересня 2018 року.

За словами Сергія Квіта, основною метою запровадження 12-річного навчання є зменшення навчального навантаження на учня та надання йому права вибору предметів у старшій школі.

Він повідомив, що кількість випускників, які підуть навчатися до вищих навчальних закладів, буде зменшуватися, оскільки більшість з них орієнтуватиметься на заклади професійної освіти, які, у свою чергу, будуть розвиватися. При цьому кількість університетів зменшуватиметься.

Міністр також звернув увагу учасників обговорення, що законопроект «Про освіту» передбачає введення нових видів і форм здобуття освіти -  формальної, неформальної та інформальної.

Проект закону також закладає основні положення для подальшої розробки механізмів  для освіти осіб з особливими освітніми проблемами. Цим документом передбачається запровадження посади освітнього омбудсмена, на якого Урядом буде покладено виконання завдань щодо захисту прав людини у сфері освіти.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №641/2015

Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні
Ураховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, забезпечення інтеграції України до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору, на підтримку програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку, постановляю:
1. Оголосити 2016 рік Роком англійської мови в Україні.
2. Кабінету Міністрів України:
1) розробити і затвердити комплекс заходів на 2016 та наступні роки, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови з метою створення для них можливостей її використання у сферах освіти, науки, культури, економіки та інших сферах, передбачивши здійснення в установленому порядку заходів, зокрема щодо:
організації на базі вищих навчальних закладів курсів із вивчення англійської мови студентами, аспірантами, докторантами, педагогічними і науково-педагогічними працівниками, іншими громадянами;
сприяння розширенню в установленому порядку викладання здобувачам вищої освіти навчальних дисциплін англійською мовою;
запровадження вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається;
розширення мережі гуртків з вивчення англійської мови у позашкільних навчальних закладах, а також практики її застосування в роботі з вихованцями, учнями і слухачами за різними напрямами позашкільної освіти;
проведення фахових конкурсів, олімпіад та інших змагань з англійської мови серед педагогічних, науково-педагогічних працівників, учнів та студентів;
розвитку взаємного обміну учнями, студентами між навчальними закладами України та держав, у яких англійська мова є основною мовою спілкування;
активізації участі загальноосвітніх навчальних закладів України в навчальній програмі Європейського Союзу "Е-Twinning Plus";
розширення мережі літніх мовних таборів з метою вивчення іноземних мов в Україні;
започаткування проекту підвищення фахової кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників з англійської мови;
розвитку міжнародного співробітництва щодо залучення до викладання англійської мови іноземних фахівців, які є її носіями, у тому числі волонтерів, спрощення порядку в'їзду в Україну та перебування в Україні таких фахівців;
удосконалення законодавства України у сфері освіти і науки щодо визначення переліку посад педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах і наукових установах, кваліфікаційною вимогою для зайняття яких є володіння англійською мовою, а також запровадження вимоги щодо англомовної компетентності для присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань;
запровадження поетапної сертифікації вчителів іноземних мов загальноосвітніх навчальних закладів з метою визначення згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти рівня володіння ними відповідною мовою та диференціації оплати праці залежно від фахового рівня володіння мовою;
запровадження освітніх теле- та радіопрограм із вивчення англійської мови для різних категорій населення, проведення інформаційно- роз'яснювальної роботи щодо важливості вивчення англійської мови, ознайомлення з можливостями її використання;
поширення практики демонстрування фільмів англійською мовою із субтитруванням державною мовою;
проведення оцінювання рівня володіння державними службовцями англійською мовою та організації мовних курсів для її вивчення, запровадження в установленому порядку кваліфікаційних вимог щодо володіння англійською мовою для відповідних посад державної служби;
включення вивчення англійської мови до програм підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
активізації ведення англомовної версії офіційних веб-сайтів органів державної влади;
2) опрацювати питання щодо залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги для реалізації зазначених заходів.
3. Обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечити розроблення та реалізацію відповідних регіональних планів заходів, спрямованих на популяризацію вивчення англійської мови, передбачивши, зокрема:
проведення відповідної інформаційно-роз'яснювальної роботи, у тому числі в місцевих засобах масової інформації;
опрацювання питання щодо забезпечення доступності послуг із вивчення англійської мови;
запровадження на регіональному телебаченні освітніх програм із вивчення англійської мови;
проведення із залученням навчальних закладів, закладів культури, установ і організацій, які надають послуги з вивчення англійської мови, олімпіад, фестивалів, конкурсів та інших заходів, спрямованих на заохочення різних вікових груп населення до вивчення англійської мови, підвищення рівня володіння нею.
4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Немає коментарів:

Дописати коментар